'Mah World




New School,New Friends :>
Thursday, January 5, 2012 | 0 Gossip
 Annyeong Chingu(s)
Hoyeh hoyehh !? Hari ni hari yg ke-2 persekolahan bermule :> Korang macam mane sekolah ?! best?? . Untuk pengetahuan korang,tahun ni ica tingkatan 1 . Tak bestt pon sebenarnye sbb tak same kelas dgn kwn lame :> Tapi tak de la bosann sgt sbb dpt kenal kwn baru . Tapi dkt kelas tu ramai bdk sombong/gediks . Guru kelas pon nk mengorat . Hakktuih --' . 

Waktu rehat :
- Waktu rehat , kiteorg mmg tak rehat . Kantin sesak . Dah la murid tingkatan satu (2012) ade 200 lebih . Kalau tambah dgn bdk tingkatan 2 & 3 lagi manyakk woo !? Tingkatan 1,2,3 rehat pada waktu yang same lak tu --' . Kurus la aku kalau hari hari mcm nih :>  Bagoss jugak kalau tak makan mase waktu rehat !? nnti boleh kuruss . Azam ica tahun ni mmg nak kuruss pon :> ngeh ngeh !? 

Buku Teks :
- Fuhh !? buku teks ica semuanye koyak rabak :> 3 buku je yang elokk lagi . Yang palingg terokk buku sejarahh !? perghhh !? nak tengok mcm mane keadaan buku tu ?? scroll ke bawah yeee :>



Buku sejarah ni terbahagi kepada 4 bahagian disebabkan kekejaman pelajar tingkatan 1 pada tahun 2011 --'


Lepas muka surat iv , teross muka surat 7 !? mane muka surat 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | ??
Macam mane nak belajarr kalau buku mcm ni ?!
Ica tau la korang tak suke matepelajaran sejarahh !? tapi,jgn lah buat sampai buku tekss ni hancuss !! --'
#Grrr >.<



Le Navigate

Posts About Links The Bias



I'm in love with Choi Siwon ▲
ArissaFarhanis♥


Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.