'Mah World




Kampung ▲
Sunday, December 25, 2011 | 0 Gossip

Photobucket
Annyeong Chingu(s)
Lame tak update blog . Muehehehe :3 Ica dekat kampung nih (penang).Ica balik kmpg pon sbb mama & ayah ade nak kuat kenduri/majlis kesyukuran untuk "Kakak" saye . Untuk kakak ngah je ke ? untuk kak cik (ica) tak dak ? Mentang mentang tak dpt 5A btw,I proud to be your sister ,kak ngah(aina farina)  . Ekceli kakak saye dapt 8A pmr . Dye pandai saye kureengg sikitt btw,korang tgk tak music bank (23 december 2011) ?! Siwon saye jd mc . Wootwoot .
Dah lari tajuk nih !? Berbalik kpd topic . Mase kt kampung,ramai yg ucapkan tahniah kt kakak aku . Aku tak dak langsung . Tapi mase kt kampung,ade beberape bende yg pelik & korang pon tak sangka .. Korang bace je lah kt bwh nih .
(sorry sbb ayt berterabo) .

Saudare :
Kat sini mmg kazen baik baik belaka . Tapi ade seorg kazen ica nih . Dye baik tapi,byk ckp --' .
Kalau bersembang dgn dye,sampai esok pagi pon tak habess . Dye cite pasal sekolah ,mase dye pegi camping dan mcm2 lagi lah . Mentang mentang dah lame tak jumpe . Setahun 2/3 kali jaa bailk kampung . Maklumlah, rumah dgn kampung berbatu batu jauhnye !! .

Buang air besar :
Soryy kalau tajuk yg nih agak kurangg sopan sedikit :3 Jgn marah tauu nnti darah tinggi naikk .. hehehehe :3 Dekat kampung(penang) mmg susah benorr nk buang air besarr sbb jamban dkt luar . Hishh ! Kalau tengah malam sembelit mcm mane ?! Kang tak pasal pasal berterabo T*** . Kalau terdesak jugak nk buang,terpaksa lah pegi rumah sedare yg lagi satu . Nasib baik rumah nenek dgn rumah sedare tu setaman . Kalau ica dtg rumah dorang secara tibe tibe,mesti dorang tanye "Hang nk buang air besar kaa ?" .Hahahaha .. korang paham tak ? kalau tak paham,buat buat paham je lah :3

Tempat Tido :















Jyeah ! Inilah tempat tidurku sepanjang berada di kampung :> menarikk kann . Ekceli kt rumah ni ade byk bilik,tapi ica lebih suke tido di sofa berbanding tido di bilik tidur #Ayat skema :3 dekat sofa ni sejukk & comfortable.Bantal pulak yg warne meroon(merah)tuh #salah ejaan . Dekat bawah/lantai pulak adik ica tido.Ade satu malam nih,ica tengah online fb . Adik ica pulak dh tidoq. Mase syokk tengah online tuh,tetibe ica terdengar bunyii 'Prottt' . Hishh !? .Spe tau bunyi ape ?! Jeng jeng jeng . Rupe rupenye tu bunyi adek ica kentut . Dahsyat btoll . Mase tido pon sempat lagi nak kentutt . Hang ingat bau kentot kau tu wangi mcm bunga ros ka ? Bau mcm telokk .

Itu lah sedikit sebanyak tentang pengalaman ica mase kt kampung . Err,pengalaman ke ?!
Sorry entri kali ni agak panjang >.< ade ke nk bace entri panjang mcm nih ?! terserah korang lah .Kalau nk bace,bacelah . Kalau tak nak bace,suke hati lah .
Kboii ..














Le Navigate

Posts About Links The Bias



I'm in love with Choi Siwon ▲
ArissaFarhanis♥


Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.