'Mah World




nak gadoh ke ??
Friday, October 28, 2011 | 2 Gossip



annyeong chingu's :D
samalam punye semalam punye semalam punye semalam,
ica online fb , pastu tetibe ade sorang mamat chat ngan ica ..
mamat nih mmg anti korea !
dye jeles kowt sbb ' girlfriend ' dye minat gile kt ' kyuhyun' ...
korang nk tau ape yg dye taip sampai ica tak tegor dye langsung kt skolah ?
scroll ke bawah ,

bende nih terjadi apabila ' mamat ' tuh ,
tgk gamba nih 

 hak alah !
relaks lah .. 
dorang bkn gay , dorang ni just ' main-main' sbb nk tarik perhatian peminat ;p
lantak dorang la nk cium ke hape ke ! dorang tak de agame ...
yang kau sebok pasal dorang tu apasal ?
kalau dah benci , benci je lah ! 
tak payah nak kutok-2 !


ica saje je ckp ' siwon aku ' sbb ica minat gile vavi kt ' siwon '
salah ke ?? berdose ke ??
kalau tak suke,kau punye pasallah !
aku tak kesah !



ayat dye berterabo !
sekarang korang dh tau sape ' mamat ' tu kann !
dye tu bdk kelas ica !
kepada peminat ' gi kwang & kyuhyun ' , aku tau korang tgh bengang skrang !
terutama kpd kawan ica iaitu hidayah & wani 
sekarang kt skolah, ica tak tegor dye langsung !
kalau terserempak dye , ica jeling maut sama dia !


notakecil : kepada peminat k-pop , jom sama-2 kite boikot ini budak  




Le Navigate

Posts About Links The Bias



I'm in love with Choi Siwon ▲
ArissaFarhanis♥


Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.