'Mah World




HAPPY BIRTHDAY :D
Thursday, October 20, 2011 | 0 Gossip

hello malaysia :D
happy birthday to you , happy birthday to you , happy birthday to fathiyyatil izzah ,
happy birthday to you :D
ica nak ucapkan selamat hari jadi kat kawan sekelas ica iaitu fathiyyatil izzah ... 
semoga kau panjang umor dan murah rezeki .
*yang pakai baju warne purple tu orgnye ....
kau tak yah sedih-2 pasal blog kau yg kena hack tu ....
kesian kau !
rugi je follower kau yg belambak tu
kalau kite dapat tangkap org tuh , 
kite suroh dye bayar RM 1,177.70 .... mahal tuh 
pape pown sekali lagi aku nak ucapkan ' selamat hari lahir'
aku doakan kau mandapat keputusan yg cemerlang dlm UPSR & PSRA :D
*Aminn 
kalau dah masuk skolah menengah nnti , kau jgn lupe kan aku tau ....
aku harap kau akn happy slalu :D
#NakNangis 
aku sayang kau :D
okey ... bye 




Le Navigate

Posts About Links The Bias



I'm in love with Choi Siwon ▲
ArissaFarhanis♥


Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.