'Mah World




camping [part2]
Wednesday, October 19, 2011 | 0 Gossip
assalamualaikum malaysia :D
woahh .. da lame ica tak update blog kann ? sorry , i'm busy !
korang sume ape kabar ? ica sihat, cume selsema & batuk sikit .....
baru-2 nih,ica pergi camping kat restu ibu , ulu kalong !
baru je habis berCamping kat skolah ,tetibe kena pegi camping lagi !
adoyaii :p

...........................................................................................................................................................

pada 10 Oktober 2011 bersamaan hari isnin , 
ica pegi skolah macam biase ... 
mase perhimpunan pagi , cikgu nadiah tetibe je panggil name 'nur arissa farhanis , aini faatihah ,mulhim &naim '
name sape yg dipanggil tadi,sila tunggu sebentar selepas perhimpunan .... 
ica dh takot mase cikgu panggil , ica ingat ica ade bwat salah ...
lepas perhimpunan ,ica pown tunggu kat perhimpunan dgn muke nak nangis :(..
cikgu bawak kiteorg ke bilik guru ... pastu cikgu kate " kamu ber-empat telah dipilih untuk menyertai perkhemahan unit beruniform peringkat daerah " 
fuuhh !  lega sikit !  ingad kan kena denda tadi ....
pastu cikgu pown terangkan sebijik-sebijik pasal perkhemahan tuh ...

.......................................................................................................................
pada 12 oktober 2011 iaitu hari perkhemahan tersebut ,
ica & aini membawa beg yg sarat dgn baju & barang-2 yg diperlukan ....
kiteorg naik kete cikgu nadiah , ica sebagai org yg tertua dikalangan kawan-2 ica tuh ,
terpakse duduk kat belakang dgn dua org lelaki yg gile ! huh !
dalam kete tuh ,cikgu ica bukak radio hot fm.
pastu ,
ade la lagu yg best ... pastu , dua org bdk lelaki yg gile tu menyanyi kuat -2
klau suare sedap tak pe lah jugak , ni tak suare mcm katak ....


..............................................................................................................................
sampai je kat sane , ica terus pegi daftar dll ...
lepas daftar, kiteorg berkumpul kat dewan , 
pastu tetibe mate ica terpandang kat tempat pendaftaran skolah menengah ,
pastu ica nmpk muke org yg ica kenal , 
rupe-rupenye org itu adalah ' Nik Al-Zabier '
korang mesti tak kenal kann ... dye nih kawan fb ica ,
baik kowt dye nih ... 
slalu gile chat ngan dye kat fb .. ica tak pernah jumpe dye seumur hidup and dye pon tak pernah jumpe ica ...
tak sangka boleh jumpe kat situ ... 

.....................................................................................................
akitiviti terBest ialah 'kembara malam ' ....
kembara malam dye tak mencabar langsung ( tu lah ica suke )
cikgu kat sane suroh duduk sorang-2 kat hutan yang bkn hutan ( macammane tu ?)
hutan dye tak tebal sgt ...
rupe- rupenye,ikiteorg sume kena tipu , sebenarnye cikgu letak bersebelahan je kowt ....

............................................................................................
kat sane ica masok kump. 8 ( kumpulan last skali )
ica telah dilantik sebagai penolong ketua :D
bangga sikit :P
ketua dye ialah muhammad islah bersekolah di sek.keb rasa ...
kat sane ica dpt kawan yg beragama islam tapi fasih dlam bahasa cina :O
dye tak tau bangsa dye ape sbb mak dye bangsa cina & ayah dye bangsa portugis jawa ...

......................................................................................................
okeyh tu je kowt nak citer :P
jari pon penat menaip setiap butir perkataan 
ica chow dulu :D
bye  :D






Le Navigate

Posts About Links The Bias



I'm in love with Choi Siwon ▲
ArissaFarhanis♥


Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.