'Mah World




❤ terima kasih adek ❤
Monday, September 12, 2011 | 0 Gossip
assalamualaikum dan selamat sejahtera ...
hari ni 12 september 2011 and esok UPSR !
tapi ica bukan nak cakap pasal UPSR , ica nak cite pasal bdk tahun 5 kat skolah ica
------------------------------------------------------------------
pada entah bile ,  puan norhayati suroh budak tahun 5 nih bwat kada ucapan untuk murid2 tahun yang bakal meenduduki UPSR .... dua hari lepas, kawan ica ade cite kat ica yang bdk2 tahun 5 tanye name ayah wani (kawan saye) , pastu kawan ica tanye kat budak tu " kenape kau tanye?"
pastu budak tuh cakap ade cikgu suroh rahsia kan .....
-------------------------------------------------------------------
hari rabu minggu lepas ,huda ( murid tahun 5 ) ajak kiteorg pegi rumah terbuke dye .... ica , wani & ani pon dtg la rumah dye pukol 4 ptg ....lepas makan 2 , wani tanye la kat huda " wei , knp bdk kelas kau tanye name ayah aku? "  pastu dye jawab " diaorg nak ejek2 name bapak kau tuh "  wani ckp " kalau aku tau , dah lame aku x bagi tau name bapak aku  ! "
pastu kiteorg pon lepak2 la kat rumah huda !
rumah dye besar , sejuk macam ade salji je ....
--------------------------------------------------------------------
dalam 30 minit kiteorg lepak kat rumah dye ,
tibe2 huda cakap " sebenarnye diaorg tanye name bapak kau sbb dyeorg nak bwat kad ucapan "
wani cakap "fuhh, naseb baek "....
pastu kiteorg bla la kan !
p/s : dapat duet raye 5 ringgit ... kau ade ?
----------------------------------------------------------
pada 12 september 2011,
seperti biase,kiteorg pegi kantin sbb rehat.........
pastu ade seorang budak dye bagi kad ucapan kat ica ....
wahhhh ! ! !
terharu dohh !
ica pon amek la and ica cakap " terima kasih "
nak tau name dye sape?
okeyh,
name dye syahidah ....
ape?
nak tengok kad tuh ?
jap2 !
-------------------------------------------------------------------------
nah , ambek !
yang ni muka hadapan
hah burok ?
korang tak tengok lagi kat dalam ... ~ ~






cantek kan ~ ~
x cantek jugak ? ?
suke hati korang la
bagi ica cantek !

-------------------------------------------------------------

k baii !


nota : kepda adik syahidah, tenkiu sooo much



Le Navigate

Posts About Links The Bias



I'm in love with Choi Siwon ▲
ArissaFarhanis♥


Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.