'Mah World




malu 부끄러움
Saturday, September 24, 2011 | 2 Gossip


helo malaysian ~
hari rabu minggu lepas merupakan hari paling malang gile untok ica ~
citer nye start mase waktu rehat di sekolah agame kkb .....

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
pada pukul 4.30 ptg , ica | afina | aini | fariha rehat kat dalam kelas je sbb kiteorg bawak bekal ke skolah ~
kiteorg makan , makan ,makan and makan  .... mase kiteorg makan tuh , kiteorg berbual lah pasal .....
( lupe lhaa .. maklumlah dah tue )  ..... pastu , ica nak reverse kerusi ica ke belakang sbb ica nak buang sampah yg betaburan di lantai ....

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
mase ica nak reverse tu , tetibe salah satu darpd kaki kerusi tu patah .... adoyaii ... malu seyhh ~
kengkawan ica yg bertige tu gelak macam tak cukup nafas tau tak ~.... kebetulan pulak mase tuh ramai bdk kelas ica dah masuk kat kelas ~ ... naseb baik diaorg tak nampak ... kalau nampak , ayoii ~
lagi bertambah malu ~  tapi ade 2 org kawan sekelas ica nampak iaitu azeera | diyana .. diaorg gelak lagi terok ~
lepas diaorg dah habis gelak , ica suroh diaorg rahsia kan cite nih ~
diaorg pun rahsiakan lah

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
pada pukol 5 ptg  , loceng dibunyikan menandakan rehat da habis ....
kiteorg duduk same-2 kat kelas  di bahagian belakang .... yang best nye ica duduk betol-2 bawah kipas ....
huh .. nyamannye.... okeyh .. kite straight to the point ....
lepas tu ustazah zarina iaitu guru kelas ica masuk untuk mengajar matapelajaran imlak....
mase tgh belajar tu , tetibe ustazah zarina ternampak sebuah kerusi yg tempang .....
ustazaah tanye kat murid-2 kelas ica " siapa yg bwat kerusi ni patah ?"
pastu semua org diam ... ica ckp kat fariha | aini |afina |azeera |diyana supaya jgn ckp ... just diam je ~
diaorg pon diam seribu bahasa ( fuhh ! ayat )
pastu seorg murid yg bernama hamizan mengangkat kerusi yg tempang itu ke stor dan mengambil kerusi yg lain ....
p/s : sebelum ustazah masok , ica tukar kerusi ngan kerusi bdk yg tidak hadir ... jahatkan ica ,..

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

tu je  nak kongsi ~
B to the Y to the E : bye ~


Labels:




Le Navigate

Posts About Links The Bias



I'm in love with Choi Siwon ▲
ArissaFarhanis♥


Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.