'Mah World




TAK PAYAH NAK BERLAGAK SGT LAH -..-
Saturday, February 18, 2012 | 5 Gossip

Annyeong chingu(s)


Semalam , ade seorg 'bdk' ni . Dye add ica and then ica confirm je la sbb dye perempuan . Dalam beberape minit , dye IM dgn ica . Dengan tak bagi salam , bdk tu tetibe taip kt IM : 






Ica saje je taip 'Kau tak ? bkn kau hot ke ..'
Saje nk tgk respond dye . korang percaye tak ape yg dye taip nih --> 'Haah tapi ade lagi sorng.Die tak hot sgat,ade lagi sorang lagi hot . Album dia seribu lebih,status dia ade 900 , paling skit 600 . kbaii ' tuh ?

Kalau HOT tak bawak masok kubur pon babe. 



Le Navigate

Posts About Links The Bias



I'm in love with Choi Siwon ▲
ArissaFarhanis♥


Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.